2021 Nissan 400Z: Ajo që dimë deri më tani

Shpërndaje

Makinat sportive po kalojnë një moment – dëshmitar të Toyota Supra të ringjallur dhe Corvette të ndezur me motor të mesëm që të dy debutuan vitin e kaluar – kështu që është koha perfekte që Nissan të ridizenjojë Coupe Z e saj të plakur, të cilën ne presim të mbajë emrin 400Z. Nissan ka qenë sekret me detaje rreth 400Z, por ne tani e dimë që makina e azhurnuar sportive do të vijë me një V-6 twin-turbo – i huazuar me gjasë nga Coupe Infiniti Q60 – dhe një transmision manual me gjashtë shpejtësi. Me mëshirë, Z do të marrë një azhurnim të teknologjisë me informacion të ri me ekran prekës, një ekran matës dixhital dhe me gjasë një mori karakteristikash të reja të ndihmës së drejtuesit. Ndërsa gjenerata e fundit 370Z doli kundër makinave më të përballueshme sportive të tilla si Mazda MX-5 Miata dhe Toyota 86 në çmim dhe performancë, kjo makinë e gjeneratës së ardhshme pritet të lëvizë pak më lart në treg për të vendosur Supra në mes të saj.

Çfarë ka të re për 2021?
Makina ikonike e Nissan do të jetë krejt e re për vitin 2021. Para parë nga makina konceptuale Z Proto, 400Z i ri tërheq frymëzimin e dizajnit nga makinat e kaluara Z por na jep një vështrim në të ardhmen me teknologjinë e azhurnuar dhe një modernizim të brendshëm shumë të nevojshëm. Ne presim që 400Z të debutojë vitin e ardhshëm si një Coupe me hardtop, por një version i konvertueshëm mund të pasojë më vonë.

Ne presim një rritje të çmimit mbi 370Z aktuale për diku në mes të 40,000 $ për një çmim fillestar. Për të justifikuar çmimin e tij më të lartë, ne presim që 400Z lart ante me më shumë karakteristika luksoze, performancë të përmirësuar dhe stilim më të dëshirueshëm, të gjitha këto do ta ndihmojnë atë të lëvizë nga fusha e lojës Mazda MX-5 Miata dhe Subaru BRZ në të konkurrojnë me Supra, BMW Z4 dhe Audi TT.

Motori, Transmisioni dhe Performanca
Ashtu si vëllai i tij i egër, Nissan GT-R, 400Z pritet të mundësohet nga një V-6 me dy turbo. Por, në vend të 3,8-litrave 565 hp që merr frymë nga zjarri që është nën kapuçin e GT-R, 400Z ka të ngjarë të marrë mulli 3.0-litra 300 kf nga Infiniti Q60. Alsoshtë gjithashtu e mundur që varianti me performancë të lartë NISMO mund të marrë versionin 400 kf të këtij motori që aktualisht është ekskluziv për Q60 Red Sport 400. Ndërsa lëvizja me të gjitha rrotat është e disponueshme në Infiniti, ne presim që Nissan të qëndrojë me rrota të pasme ekskluzivisht për 400Z. Nissan ka premtuar një transmetim manual me gjashtë shpejtësi si standard, por ne presim që një automatik me shtatë shpejtësi do të ofrohet gjithashtu si një opsion.

Ekonomia e karburantit dhe MPG në botën reale
EPA nuk ka lëshuar ndonjë vlerësim për ekonominë e karburantit për Z të ri, por nëse Q60 është në rregull, ne mund të presim vlerësime të ekonomisë së karburantit në autostradë deri në 28 mpg apo më shumë, me vlerësimet e qytetit që bien në jug të 20- linja mpg. Ne do të dimë më afër datës së shitjes së makinës dhe shpresojmë të provojmë ekonominë e karburantit në autostradën 400Z në rrugën tonë të provës 200 milje.

Brendësia, komoditeti dhe ngarkesa
Edhe pse është e re për 2021, Nissan nuk e ka ndryshuar paraqitjen e kabinës së Z. Mbetet një Coupe me dy vende dhe pa sedilje të pasme vestigiale à la Porsche 911. Ajo që ka ndryshuar është gjithçka tjetër. Parë në imazhet e automjetit konceptual Z Proto, Z i ri do të marrë një kabinë të modernizuar me materiale të azhurnuara – një përmirësim i mirëpritur në krahasim me brendësinë aktuale të datës 370Z. Për të justifikuar rritjen e pritshme të çmimit, ne do të prisnim që Nissan të hidhte tapiceri lëkure origjinale, sedilje të rregullueshme nga fuqia dhe kontroll automatik të klimës me zonë të dyfishtë. Hapësira e ngarkesave mbetet një mister, por nuk shpresojmë që 400Z të kthehet në një kampion të drejtuar nga Costco; ne vendosim tre valixhe dore në bagazhin e 370Z, të cilat duhet të jenë të bollshme për blerësit e një automjeti të tillë.

Lidhshmëria
Ndoshta një nga kategoritë që Z ka më shumë hapësirë ​​për përmirësim është në ofertat e tij të informacionit dhe argëtimit. Makina aktuale është një nga pak veturat e reja në rrugë sot që nuk ka një sistem infotainment me ekran prekje si standard, diçka që Nissan padyshim do ta adresojë me 400Z të ri. Ne presim një ekran me prekje 8.0-inç (ose më të madh) me Apple CarPlay, Android Auto dhe ndërfaqen e fundit të përdorimit të NissanConnect të Nissan. Automjeti konceptual Z Proto madje përmbante një ekran matës plotësisht dixhital. Navigimi padyshim do të jetë një opsion dhe audio premium ka të ngjarë të jetë e përpunuar nga Bose.

Karakteristikat e sigurisë dhe ndihmës së drejtuesit
As Administrata Kombëtare e Sigurisë së Trafikut të Autostradave (NHTSA) dhe as Instituti i Sigurimeve për Sigurinë në Rrugë (IIHS) nuk kanë testuar përplasjen 400Z dhe ata nuk do të bëjnë pasi që asnjëri nuk teston rregullisht makina sportive. 400Z ka të ngjarë të shfaqë tiparet më të fundit të ndihmës për shoferin e Nissan, por pjesët e aksioneve të teknologjisë së lartë pritet të mbeten opsionale. Karakteristikat kryesore të sigurisë ka të ngjarë të përfshijnë:

  • Frenim standard automatik i emergjencës me zbulimin e këmbësorëve
  • Paralajmërim i disponueshëm për largimin nga korsia me ndihmën e mbajtjes së korsisë
  • Kontrolli i lundrimit adaptiv i disponueshëm

Shpërndaje

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *